Tento dokument se zabývá TRS2006 modely dieselelektrických lokomotiv provozovaných ČD.
ČD 720 (ex T 435.0) | |
![]() |
Lokomotiva řady 720 "Hektor" Dieselelektrická lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' o výkonu 551 kW a maximální rychlosti 60 kmh. Obsahuje motor 6S 310 DR s trakčním generátorem a chladícím blokem a ventilátorem a kompresorem. Délka přes nárazníky je 12440mm a hmotnost 61 tun. Brzdící váhy: P-44t, G-23t, r-23t. Autorem modelu JendaEnglisu, ke stažení na TrainzCZ. |
ČD 714 (rekonstrukce z 751, 752) | |
![]() |
Lokomotiva řady 714 Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro středně težkou traťovou a posunovací službu, o výkonu 2x300 kW a maximální rychlosti 80 kmh. Lokomotiva má vpředu umístěny motory LIAZ M2 a alternátory TA 611, vzadu pak je vzduchotlaková brzda, odporník EDB s ventilátorem a elektrický rozvaděč. Je možné jet na jeden či oba motory, každý pohání jeden podvozek. Vybavení lokomotivy umožňuje vedení osobních vlaků složených z Btax a Btfmn (včetně ovládání dveří a napájení). Délka přes nárazníky je 14240mm a hmotnost 64 tun. Brzdící váhy: P-42t, G-21t, r-4t. Existuje několik drobně se lišících variant. Autorem modelu JendaEnglisu, ke stažení na TrainzCZ. Modelu chybí interiér. |
ČD 731 (ex T 457.1) | |
![]() |
Lokomotiva řady 731 Dieselelektrická lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro střední posunovací a traťovou službu o výkonu 600 kW a maximální rychlosti 80 kmh. Ve přední části je motor K 6S 230 DR s trakčním alternátorem TA 604A a chladícím blokem a ventilátorem, vzadu pak vzduchotlaká brzda a odporník EDB s chladícím ventilátorem. Lokomotiva je vybavena elektronikou řídící řídící přenos výkonu a EDB. Standardně je obsažen vlakový zabezpečovač. Brzdící váhy: P-50t, G-35t, r-10t. Délka přes nárazníky je 15280mm a hmotnost 68 tun. Autorem modelu CybGate, ke stažení na TrainzPedro. Model nemá kabinu. |
ČD 742 (ex T 466.2) | |
![]() |
Lokomotiva řady 742 Dieselelektrická lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro střední posunovací a traťovou službu o výkonu 883 kW a maximální rychlosti 90 kmh. Ve přední části je motor K 6S 230 DR s trakčním alternátorem TA 805A, chladícím blokem, ventilátorem a kompresorem, vzadu pak elektrický rozvaděč a baterie. Lokomotivy (od 2.série) jsou vybaveny dvoučlenným řízením. Brzdící váhy: P-42t, G-30t, r-10t. Délka přes nárazníky je 13600mm a hmotnost 68 tun. Autorem modelu , ke stažení na Trainz Web2Web SK. Model nemá kabinu. |
ČD 749 (rekonstrukce z 751, 752) | |
![]() |
Lokomotiva řady 749 "Bardotka" / "Zamračená" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro osobní dopravu, o výkonu 1103 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva s dvěma stanovišti, motorem K 6 S 310 DR a trakčním dynamem TD802, stejnosměrným přenosem výkonu a nově dodaným elektrickým vytápěním vlaku pomocí topného alternátoru TA 415 (původní generátor parního vytápění PG 500 byl odstraněn). Brzdící váhy: P-43t, G-26t, r-7+7t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 75 tuny. Autorem modelu Stary a oprava JendaEnglisu, ke stažení na TrainzCZ, JendaEnglisu. |
ČD 750 (rekonstruovaná 753) | |
![]() |
Lokomotiva řady 750 "Brejlovec" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro rychlíkovou a osobní dopravu, o výkonu 1210 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva se dvěma stanovišti, motorem K 6 S 310 DR a trakčním dynamem TD813. Místo parního vytápění vlaku generátorem PG 500 (u 753) je osazeno elektrické vytápění vlaku topným alternátorem TA 403 a na čelo lokomotivy umístěny topné zásuvky. Odstraněny byly zásuvky mnohočlenného řízení. Brzdící váhy: P-50t, G-35t, r-11+11t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 74 tuny. Autorem modelu Stary, ke stažení na TrainzCZ. U modelu je problém s texturami oken. |
ČD 751 (ex T 478.1) | |
![]() |
Lokomotiva řady 751 "Bardotka" / "Zamračená" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro osobní dopravu, dnes častěji používaná k dopravě nákladní, o výkonu 1103 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva s dvěma stanovišti, motorem K 6 S 310 DR a trakčním dynamem TD802, stejnosměrným přenosem výkonu a parním vytápěním vlaku generátorem PG 500. Brzdící váhy: P-43t, G-26t, r-7+7t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 75 tuny. Autorem modelu Stary, ke stažení na TrainzCZ. U modelu je problém s texturami oken. |
ČD 752 (rekonstruovaná 753) | |
![]() |
Lokomotiva řady 752 "Brejlovec" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro rychlíkovou a osobní dopravu, o výkonu 1210 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva se dvěma stanovišti, motorem K 6 S 310 DR a trakčním dynamem TD813. Brzdící váhy: P-50t, G-35t, r-11+11t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 76 tuny. Autorem modelu Stary a Rudolf, ke stažení na TrainzItalia. |
ČD 753 (ex T 478.3) | |
![]() |
Lokomotiva řady 753 "Brejlovec" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro rychlíkovou a osobní dopravu, o výkonu 1325 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva se dvěma stanovišti, motorem K 12 V 230 DR a trakčním dynamem TD802E, stejnosměrným přenosem výkonu a generátorem parního vytápění vlaku PG 500. Brzdící váhy: P-50t, G-35t, r-11+11t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 76.8 tuny. Autorem modelu Stary a oprava JendaEnglisu, ke stažení na TrainzCZ, JendaEnglisu. |
ČD 754 (ex T 478.4) | |
![]() |
Lokomotiva řady 754 "Brejlovec" Lokomotiva s uspořádáním náprav typu Bo'Bo' pro rychlíkovou a osobní dopravu, o výkonu 1472 kW a maximální rychlosti 100 kmh. Skříňová lokomotiva se dvěma stanovišti, motorem K 12 V 230 DR a trakčním dynamem TD804E, stejnosměrným přenosem výkonu a topným alternátorem TA 403 o výkonu 320 kW pro elektrické vytápění vlaku. Instalace topného alternátoru si také vyžádala navýšení výkonu naftového motoru z 1325 kW (akceptované pro trakci) na 1472kW. Brzdící váhy: P-50t, G-35t, r-11+11t. Délka přes nárazníky je 16500mm a hmotnost 74.4 tuny. Autorem modelu Stary a Rudolf, ke stažení na TrainzItalia. |